Mai multe persoane au primit mesaje că cică pachetele pe care urmează să le primească au ajuns pe o adresă greșită și că trebuie să rectifice comanda. Mandatarul cică ar fi Poșta Moldovei.
ÎS ”Poșta Moldovei” însă atenționează cetățenii să nu furnizeze date personale și să nu transfere sumele solicitate prin mesaje atribuite întreprinderii.
Aceste SMS-uri conțin linkuri spre site-uri frauduloase.
- Fiți atenți la mesajele suspecte;
- Nu accesați linkurile și nu descărcați fișierele din mesaje suspecte;
- Verificați sursa mesajelor doar pe pagina oficială a expeditorului sau contactați organizația legitimă;
- Nu expediați informații sensibile prin SMS.
- Blocați numărul de telefon de la care ați primit mesajul;
- Imediat informați banca, dacă ați introdus datele bancare;
- Monitorizați conturile bancare;
- Schimbați parolele conturilor.
Pentru verificarea informațiilor, persoanele pot contacta Serviciul Suport Clienți al Poștei Moldovei la numărul unic de telefon: 1310, la numărul de telefon fix: (022) 27-00-44 sau să expedieze un e-mail: informatii@posta.md.