Are 24 de ani și este cel mai tânăr profesor din Liceul de la Holercani, r. Dubăsari.
Deși a obținut prima sa licență la Universitatea Tehnică în domeniul ingineriei și managementului transportului, după care a făcut și un masterat în România în administrare de afaceri, a ales o cale diametral opusă – studiază educația fizică și sportul la universitatea de profil din Chișinău și predă educația fizică elevilor din liceul pe care l-a absolvit nu demult.
Vasile Săndulescu spune că motivația de a deveni profesor școlar a venit pentru că îi place sportul.
„Sportul mi-a plăcut de mic copil, însă niciodată nu m-am gândit să aleg acest domeniu, dar domeniul m-a ales pe mine. Am avut o șansă ieșită din comun: am fost întrebat dacă vreau sau nu vreau, mi-au spus că sunt așteptat.” – povestește el.
Întrebat de care ar fi avantajele și dezavantajele profesiei, spune că „Sunt și plusuri și minusuri. Pentru că sunt încă tânăr, nu prea atrag atenția la toate momentele negative, care sunt impuse în liceu. Mă simt însă liber cu toți elevii, mai ales cu aceștia mai mari, ne simțim confortabil în comun”.
Tânărul profesor mai spune că s-a adaptat rapid la noul loc de muncă, mai ales că și elevii s-au dovedit ascultători, că s-a luat cu ei și nu a simțit greutățile începutului: „M-am adaptat foarte bine și foarte ușor, cu ajutorul elevilor și cu susținerea lor și a profesorilor, colegilor”.
Totuși, consideră, că profesorii, atât cei tineri, cât și cei mai cu experiență, ar trebui să se bucure de o mai mare atenție și grijă din partea statului, să simtă motivația de a veni la școală și în fața elevilor.